lördag 18 april 2009

Ny bil?

Ojsan, jag ska visst kolla på en bil på måndag... :-O Nu har jag gått in i mitt "ska ha läge". Då vill jag bara ha NU NU NU!!! Jag avskyr verkligen att vänta... Även om jag skulle vilja ha den på måndag så är det ju en del att fixa med innan den blir min också :S Lån, betalning, försäkring, skatt... Blöö... Varför ska det vara så mycket pappersarbete? Jag vill ju bara ha!!! ;) 

Kanske ska nämna vad det är för bil :) Det är en golf -03 precis som jag har fast svart, och norsk och hemska extraljus... :S 

Annars rätt misslyckad dag än så länge:
Skulle köpa noter för att klinka lite -Fanns bara norska visor som jag aldrig hört
Skulle köpa ett lock till små kattmatsburkar -Fanns inte
Skulle köpa hörlurar till keyboarden -Glömde :$
Skulle träna och sola -Hann inte för att innebandyn började och jag hade visst surfat lite väl länge på bilar på morgonen

Aja... En annan dag... Nu: Mera sport! 

Inga kommentarer: