tisdag 28 april 2009

Fokus

Jag vill snoooooooza... Trött... Hur ska jag ta mig igenom dagen? Jo: 

Pallra mig till jobbet där en hel drös med tasks/arbetsuppgåvor väntar -och fler lär det bli. Plöja mig igenom dom så snabbt som bara går så jag får komma hem till soffan och powernapa. ZzzZZZzzz... Sen träningsmatch -spelsugen trots orkeslösheten. :) Sen blir klockan mycket för man ska äta och duscha och sånt... Så vaknar jag tröttis imorgon igen... :P

Snark... 

Förhoppningsvis blir det biloperation imorgon -lampor av och byta stereo... Jag skulle helst gjort det igår men är man en oteknisk okunnig fjolla (hehe, känns som så just i det här fallet i alla fall) får man snällt vänta på sina snälla vänner som ställer upp och hjälper en :) 

Nej, fokus, öka takten så jag kommer hem någon gång idag...

Inga kommentarer: