onsdag 29 april 2009

Önskelista (uppdaterad)

Jag önskar att...

Dessa gäller än: 
...att jag vinner stort på lotto i helgen (påminn mig om att spela!)
...min ingång blir flyttad mycket snart, jag är trött (numera riktigt less) på att gå in i sovrummet!
...Han ska komma och ta mig med storm, helst nyss!
...vinna sommerbandyturneringen
...Esse inte väcker mig genom att putta på blomman imorgonbitti
...jag hade ett större hus (som jag inte behövde städa)
...jag hade en kock
...jag fick besök lite oftare

Tidigare önskningar/Nya önskningar
...någon skottar fram min bil imorgon/...någon byter stereo och tar bort extraljusen på min bil imorgon
...jag slutar hosta under natten samtidigt som jag tappar 10 kg/...jag tappar 10 kg under natten
...Lisa vore hemma och kunde lyssna på mina problem/...Lisa flyttade till Larvik så vi kunde hänga varje dag!
...Timmy blev norsk utan att jag behövde betala för det/...Timmy blir såld snabbt och till överpris ;)

Uppfyllda:
...Färjestad vinner SM-guld (helst serien också) -Den satt som den skulle :D

Nya:
...jag kunde se Hockey-VM
...det vore helg nu
...inte alla förändringar på gång på jobbet slår in
...jag hittar träningsmotivation eller alternativt att det vore fler innebandypass i veckan för det har jag alltid motivation för
...jag kommer ikapp sömnmässigt snart
...det kom nya avsnitt av mina favoritserier varje dag (minst)

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

jag kan oxå ta några av dina jävla önskningar

Anonym sa...

Jag me faktiskt:) Du e en jäkel på att skriva "ass" jag gillar din blogg!!! Kram från "the deep woman"

Ass sa...

Ni får fritt kopieringstillstånd ;)