söndag 5 april 2009

Stockaryd

Då var man hemma igen efter en slitsam helg. Eller hemma och hemma... Hos Lisa -mitt tredje hem :)

Resan till Stockaryd blev lite halvt cirkusaktig med några "små" felåkningar... Det är väl lätt att missa en sån liten väg som E4an?!? Oups! Men men, det är kul att åka bil ;) Humöret var på topp i alla fall! :)

Två matcher efter det = Slitigt... Pust... Känns i kroppen idag...

Gjorde ett finfint mål som jag måste skryta över. Vänsterkant, tunnel, nättak... :) Det nya bladet var guld :) Vilken skillnad det var mot att spela med trasigt! Lyckades faktiskt med en hel del dribblingar i helgen också... Jag är i chock! What happend?

På kvällen blev det grillning och lekar och nu började tävlingsmänniskorna i oss verkligen komma fram. Många vinnarskallar i laget... Idag har vi fortsatt tävlingarna och det blev hetsigare och hetsigare... Vi var på gränsen till pinsamma... men... ja, man vill ju vinna... :$

Kul kommentar från helgen:
Rhöös -Vad brun du är, har du varit utomlands?
Jag -Nej...
Någon i rummet bredvid: -Hon bor ju fasen utomlands!!!
Jag -Hehe, tänkte inte på det...

Summa: Superskoj och trevlig helg!!! Innebandy rockar ;)

Nu: Soffläge, söndagsfilm...

Imorgon: Jobb... Uff... Vill inte... :S

1 kommentar:

Rhöös sa...

Fast Norge verkar liksom bjuda på mer snökaos än solbränna...