tisdag 7 april 2009

Attack

Livet blandar och ger idag...

Vaknade bakis, men vad gjorde det när jag var ledig?

Fanns ingen frukost hemma, men vad gjorde det när jag kunde äta raggisar till brunch?

Mådde dåligt (dagens löppass avklarat) när jag gick på shoppingtur, men kortare shoppingtur=mer pengar kvar på kontot!

Har i alla fall hämtat ut knark på apoteket och köpt mig nya löparskor, sen orkade jag inte mer... Kanske får bli en tur till Marieberg imorgon kanske...

Nyss råkade jag sparka omkull en tulpanvas och få vatten över Lisas matta :$ Men ärligt -vem ställer en vas med tulpaner på golvet? :S Inte mitt fel...

Hockey ikväll... Nervöst...

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Hehe, det var klantigt... av mig med :)

David sa...

Jag har aldrig och kommer aldrig att ägna mig åt tragiska och patetiska ansatser till penisförlängning på så pittoreskt låg nivå att jag börjar praktisera den "idrott" man i folkmun benämner hockey. Det står jag för, så sant jag är din man... (för jag har inte fått in några skilsmässohandlingar än, såvitt jag vet)

Ass sa...

Jag beklagar mitt ordval å det djupaste! Jag är din i nöd och lust tills döden skiljer oss åt ;)