torsdag 23 april 2009

Snyggo

Nu börjar jag bli riktigt fin :)
Uff, vilken närbild det blev... Ser att jag behöver plocka ögonbrynen :S Hmm, fräknar är väl fint?!? :S 

Dagens val: Ska jag åka till Linköping i helgen eller ej?

Positivt: Kul fest, trevligt folk, bättre väder (enligt prognosen)
Negativt: Långt att åka, slitsamt, knövliga kvitton

Så egentligen väljer jag mellan KUL och OJOBBIGT... Hmm... Vill man ha kul får man inte vara bekväm... Ja, och vill man vara fin får man... inte spela innebandy ;) 

Jobbar på att få med mig Camillass från Karlstad, kan ju åka den vägen. Får jag det åker jag! Kul med sällskap och så pass trevligt dessutom :) 

6 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

hmhm men soppa kanske kan frysas och hjälpa en blåtira istället :O)

Lisa Eriksson sa...

Jag röstar på KUL :)

Zäta sa...

Det är ju 50-50 % chans att du kommer hit i helgen. Även 50-50 % på att du aldrig mer får en blåtira och det är ju positivt =)

Ass sa...

50-50 chans att Josh väntar hemma hos mig nu... Måste rusa ;)

Lisa Eriksson sa...

Sluta lägga upp sånna där äckliga bilder! Tänk på oss känsliga läsare!

;)

Rhöös sa...

Fräknar är hett inne!

Det ligger många steg före blåtiror :)