torsdag 16 april 2009

Dålig människa

Jag är inte bara ond, jag är dålig också... Tre kvällar har jag varit tillbaka i mitt lilla hus och tre kvällar har jag sovit på soffan och inte fått något vettigt gjort :S (Okej, jag tränade i tisdags men det är ju ett "måste" när man är i ett lag så det räknas inte)

Tre mornar jag har jag dessutom tänkt ta med laptopen till jobbet och få IT att fixat en sak -men varje morgon har jag "inte orkat" stänga av den och ta med den. Liksom -hur jobbigt är det?

Motivation=Borta

Hallå, var är du???

Imorgon kanske... 

Nej men faktiskt, imorgon kommer jag göra något vettigt! Ska till Oivind och byta till sommardäck. Kanske skulle bli grillad korv också -men det är säkert norsk korv :P

Någon helgplan har jag inte annars... Hmm... Mina försök att få hit Lisa och/eller Jocke blev misslyckade. Lagfesten verkar inte bli av denna helgen. "Orkar inte" styra upp biljettjagande och tripp till sm-finalerna i Stockholm. 

Men men, det löser sig alltid ;) Även för onda, dåliga människor :P 

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Du är inte dålig... bara lite bekväm och det är inget negataivt :)

natti