måndag 20 april 2009

Bilkoll

Har kollat bil idag och hur ska jag sammanfatta detta då... Hmm... Kan börja med hur det slutade: Det blev dags för prisprat -Då får jag panik för jag tycker det är så pinsamt :$ Så jag säger bara: Då ska jag ta och sova på saken så ringer jag dig imorgon! Han såg lite snopen ut...

Men jag tänkte att hellre ta det pinsamma över telefon, då ser han inte hur generad jag blir över att pruta... Jäkla bröder, varför tvingar ni mig till detta?!?! ;) Varför är ni så långt borta istället för här för att hjälpa mig igenom detta :P

Får jättemycket hjälp från mina bröder dock :) och även folk på jobbet :) Tur att en bilnolla har folk som ställer upp! Tack! 

Bilen var i alla fall jättefin -förutom ett skrapmärke på vingen från antennen och lite skit i facken inne i bilen. Men skit kan man rensa bort... Värre var det med det dåliga ljudet i stereon... Men så sa Oivind att han kunde byta ut det åt mig om jag ville -han är då för snäll :) Så nu känns inte det lika jobbigt längre :) Det var väl det som störde mig mest med bilen... 

Haha, bra att jag ser det viktiga... Ett skrapmärke och dåligt ljud :D Haha!! Nej okej, det som stör mig mest med bilen är ju "musse-pigg-extraljusen" :S Dom ska bort... Så är det bara!!! 

Om man bortser från alla tjejgrejer så försökte jag kolla på killgrejer också. Kröp på alla fyra och kollade under, såg inget onormalt -öppnade motorhuven och det såg väl ut som det ska... Fäen, jag har ju ingen aning, men jag låtsades förstå vad jag pratade om... 

Aja, ska väl som sagt sova på saken och gräma mig inför morgondagens samtal...

3 kommentarer:

Torbjörn sa...

Fråga om fluxkondensatorn är hel ;-)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fluxkondensator

Ass sa...

Hehe, kanske borde göra det :P Jobbigt om han vet vad det är bara :S

Joelbitar sa...

Asså, bilar köper man i godispåsar - ÅK kallas det ju för er raggare... ;-)