lördag 4 april 2009

Dom som inte hoppar...

...älskar HV, dom som inte hoppar älskar HV!!! *sjunger och hoppar* Weeehaaa!!! :)

Grymt tryck i hallen idag alltså och första perioden: Vilket spelarövertag!! Nu har jag guldvittring på riktigt!! 

Riktigt bra dag idag med bara några få saker att beklaga mig över: 
När jag går på hockey är jag där för att se hockey och inget annat, men för många verkar de vara där för att köpa snask... Kaffet och popcornen är visst viktigare än att se hela perioderna :S Enligt mig är detta oskrivna regler som folk bör följa: Du är på din plats vid matchstart och du är på din plats till perioden är slut. Vad du sen gör i periodpauserna struntar jag i -men va på din plats när det startar igen!!!

Sen skämdes jag lite över klacken :S Jag ogillar skarpt hataramsor :( Trodde inte färjestadklacken sysslade med sådana... :( Men i övrigt: Grymt tryck på klacken!!! 

Nu måste jag ta och däcka i soffan, blir tidigt imorgon... pust... 

Ja just, gissa vem som tippade 4-1!? ;) 

Inga kommentarer: