fredag 16 juli 2010

Redo

Plockade fram det jag ville ha med mig på min roadtrip:

Det blev en hel del mer än bara en systemkasse med en tandborste och deo i... Då började jag fundera på: Behöver jag verkligen 8 par skor? 2 topluvor? Ska jag verkligen ta med mitt Wii?

"JA!" -kom jag fram till och började packa ner -Får det plats i bilen får det följa med! :) Här har ni resultatet:

Ser kanske mycket ut... Men ja, det är ju saker jag behöver... Nästan allt i alla fall :P

För det första ska jag vara borta en månad, det är länge! Vem vet vad jag har lust att ha på mig och vilket väder det blir!?
För det andra har jag ju med en "säng", ja alltså madrass, pump, täcke, kuddar -det tar plats...
För det tredje har jag med 3 skvättdunkar med vin. Måste ju ta med dom så de inte blir dåliga ;) Men plats det tar dom ju är klart :S Men de tar ingen plats hem :D
För underhållning har jag med ett kubbspel. Kanske onödigt, men vem vet var jag hamnar? Ja och tv-spelet är med av samma anledning...
Har tänkt mig några träningar med Grums också så då blir det en del träningskläder...

Mycket nöjd med att ha omvandlat min toolbag till en shoebag förövrigt :) Den är till och med packad i en uttänkt ordning:
Började med innebandyskorna
Därifrån är inte steget långt till löparskor (vita)
Från dom går jag vidare till vita sneakers
Fortsätter med låga sneakers men byter färg till svarta
Ökar på till högre skor, men fortfarande svarta -conversen
Vidare till de turkosa conversen
Den turkosa färgen återfinns sen i pärlorna på sandalerna som ligger bredvid
Sista pusselbiten blir de sandaler jag ska ha på mig

Hmm, är det normalt att tänka ut sådana här "mönster"?!? Skulle inte tro det...

Jag är nog inte riktigt som alla andra... :$

3 kommentarer:

Lollo sa...

Som vanligt sitter jag och ler när jag läser din blogg :)

Ha en UNDERBAR Roadtrip!!!

Kör försiktigt!

Ass sa...

Kul att man får läsarna att le :) Tack :)

Ass sa...

Kul att man får läsarna att le :) Tack :)