tisdag 27 juli 2010

Polis

Dag: 12
Plats: Hjortkvarn
Antal mil: 160

Ja som ni märker står det still... Fortfarande sjuk och jag kan väl inte påstå att jag har så där överdrivet mycket att rapportera från min dag.

Hosta, feber, snorpapper (dock mindre idag), film, serier, ja och sen lite spel framåt kvällen mot mor. Inte att förglömma alla måltider är klart. Äter typ konstant -Svårt att säga nej när allt är så gott och jag inte behöver göra något -det bara ställer sig framför mig :P

Kan dock bjuda på en "lustig" incident från inatt/imorse. Jag drömde mardrömmar natten som var. Jag var jagad massor under natten och under några av dessa flyktförsök försökte jag ringa polisen ur fickan utan att han som förföljde mig skulle höra det. I drömmen hjälpte det dock inte -det kom inte någon polis. Jag vaknade upp... Kollar på mobilen (för att se vad klockan är) och ser ett sms -från polisen!!!

VA?!? Vad nu?!? Har jag ringt polisen i sömnen tänkte jag... Något förvirrad... Tills jag läste smset: Ditt pass är nu klart och kan hämtas på polisstationen.

:)

Inga kommentarer: