torsdag 15 juli 2010

Fortsatt nedräkning

"Sista dagen" idag. Ja, jag ska ju visserligen jobba imorgon men direkt efter jobbet beger jag mig till Sverige så det här är sista dagen att fixa och dona saker inför semestern.

Har redan gett upp tanken på att fixa trädgården så det är fint när Hanna kommer. Hoppas hon tycker om grönt för det börjar likna en djungel... Ja, och då överdriver jag bara lite ;)

Men på listan idag står bland annat städa och packa... Hanna tycker inte om djur så ska väl försöka minimera antalet dammrådisar hemma :S Packa för en månad... Det blir ganska mycket grejer har jag kommit fram till...

Igår satt jag och kollade igenom förra sommarens äventyr :D Bland annat:















Blir så full i skratt av bilderna och förväntansfull inför årets resa!

Ja ja, jag vet att jag tjatar om det... Men jag längtar!!!

Undrar bara vart jag ska imorgon... Varberg vet jag men så mycket mer är inte bestämt/fixat, så som var vi ska bo -men det löser sig! Visst Palle?!? :D

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag ser oxå fram emot din semester :)

Ass sa...

Jag tror det blir en bra sommar :)