torsdag 8 juli 2010

Menlöst

Åh vilken brutalt menlös vecka :( Men jag antar att den varit behövlig...

Måndag: Jobbade alltför många timmar och sen direkt hem för att slockna i soffan innan jag yrvaken vaknade upp på natten och gick och la mig i sängen

Tisdag: Jobb, hem och fixade mat och la mig för att vänta på fotbollen. Vaknade upp med 5 minuter kvar av matchen :( Fääääääen

Onsdag: Lämnade jobbet med migrän, sova några timmar innan jag faktiskt klarade av att se fotbollen -men sen däckade jag direkt...

Torsdag: Slösurfade lite efter jobbet och var på väg till gymmet, "skulle bara" blunda lite... Vaknade upp efter kl 23 :(

Jag bara sover... Sömn ger inga roliga inlägg...

Helgen då... Hmm... Inga planer! ALLA är ju fasen borta eller har barn i helgen... Ska visst vara någon festival i Stavern.... Kanske värt att testa :) Dumdum boys har jag ju i alla fall sett och hört förut :)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Helgplan: Sova :)

Ass sa...

Haha, åh ja! Det kan jag behöva :P