måndag 26 juli 2010

Kärleksfest

Dag: 9-10
Plats: Stockholm
Antal mil: 133

Då var det dags för:
30årsfest
35årsfest
Förlovningsfest
Inflyttningsfest
Kärleksfest

Jag var rätt sliten efter en tvådagars och min kran började rinna ordentligt :S Men men, det var bara att bita ihop! Trevligt var det i alla fall! Blev väl mest prat med Lisa och Tuben då -men det var nog så bra :)

Hann även med singstar: 3 matcher mot Lisa och som vanligt 3 förluster... Jag skyllde så klart på min förkylning...

En jobbig sak var att de hade så fint toalettpapper (massa hjärtan och gullig text) att jag knappt vågade torka mig på toaletten! :-O

Ta kort glömde jag helt bort...

Det här med bil i Stockholm är ju inte det lättaste men vi lyckades i alla fall hitta en besöksparkering -som vi dock bara fick stå på i 4 timmar. Vi tog dock en chansning att det skulle gå bra ändå och att inte lapplisor skulle vara ute just denna natt... Det var ju inte direkt aktuellt att gå ut och flytta på den var fjärde timme... Turen var på vår sida denna gång i alla fall :)

Dagen efter skämde Frida och Malin bort oss med "hotellfrukost" innan vi begav oss mot Linköping. Bra service! :) Ett hotell jag kan bo på fler gånger ;)

Inga kommentarer: