söndag 11 juli 2010

Öppet fönster

OBS: Lisa bör nog inte läsa detta ;)

Natten till lördag låg jag i godan ro och sov i min säng. Självklart sov jag snyggt -som jag alltid gör ;) Fönstret stod öppet för det var så varmt...

Helt plötsligt är det någon som får för sig att skoja till det och sätter munnen till fönsteröppningen och skriker allt vad han har: AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helvete vad rädd jag blev!!! Det kändes precis som att någon var inne i sovrummet och stod bredvid sängen och skrek :S Kan bara tänka mig hur Lisa (räddast i världen för inbrottstjuvar -och då överdriver jag inte ens ;) ) skulle reagerat på en sån grej...

När hjärtat lugnat ner sig så försökte jag somna om, men låg bara och vred och vände på mig... Känslan var att om jag somnade igen så skulle han "komma in" igen och göra mig illa :S Kunde inte somna om innan jag gått och kollat att dörren var låst och alla fönster var stängda...

Otrevligt... Det lär bli några heta nätter för mig i sommar... :S

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Hur kan man göra ngt sånt!!

FYYYYY!!!!!!