lördag 31 juli 2010

Kort och hav

Dag: 14-15
Plats: Blankaholm
Antal mil: 220

Väl framme i Blankaholm så blev det kortspel, kortspel och mer kortspel. Gick väl förvånansvärt bra om man ser till den samling dåliga förlorare vi är :)

Dagen efter drog vi ut i skärgården och då lyckades jag till och med ta några bilder (har ju blivit så dålig på det). Eller nu när jag tänker efter tog jag nog inte så många för jag har snott en del från Rhöös -Aja :D

Mästerfotograf Rhöös i farten

Trevligt var det i alla fall! Korv, bad och lite sol.

Badflickorna

Grillning stod sen på schemat och jag tog den taktiska rollen som diskare så jag bara satt och softa, åt och sen kom Jonas mamma och tog disken :P Taktik!

Sen blev det ännu mer kortspel. Så pass mycket att skuldrorna gjorde ont hos vissa ;)

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Det är allvarliga kortspelsskador som icke skall föraktas!!!

Rhöös sa...

Och tack för ett par trevliga dagar! :)
Nästa gång får vi testa något annat än bara kort...