torsdag 15 maj 2014

Korvkalas

Idag fyllde Tobias hela 41år -då blev det kalas :) Ja fast kanske inte helt ett kalas för en 41åring...

Först skulle grillen invigas. Tobias drog igång den iförd foppatofflor! Jag trodde aldrig jag skulle få se honom i foppatofflor... Vita träskor, det hade varit mer troligt :)


Eftersom det var dennis hotdogs som skulle grillas så blev jag grillmästare :P


Hittade förövrigt en fasligt skelögd muckande bläckfisk inne på toaletten...


Som efterrätt blev det jordgubbstårta och tyvärr (för Tobias) tog jag bara en bild, så han får stå ut med den :P


Mätta och nöjda blev det sen soffhäng framför hockeyn och hundmys. Har jag nämnt att jag vill ha hund?!


Soft och bra kväll. Behövligt efter en slitig jobbvecka... Men nu närmar sig helgen och en tur hemhem. Skönt värre :)

2 kommentarer:

Tjoxen sa...

Ligger hunden och sniffar någon i skrevet?

Tjoxen sa...

Inte konstigt att han har olika färg på ögonen..