tisdag 13 maj 2014

Bronsplats och nya beten

Jag sa ju att jag inte skulle bli långvarig på fjärdeplatsen i Fiskejournalens Meterliga ;) Trodde visserligen att jag skulle rasa neråt i listan, men istället blev det ett hopp åt andra hållet :)


Fast nu har jag inga planer på att fiska gädda på ett bra tag så det lär inte läggas på några centimetrar där i den närmsta framtiden. Men till hösten -då kanske :)

Har varit fiskenördig idag och köpt mig en till låda och sorterat om bland mina beten. Fick nämligen ett gäng beten förra veckan som inte gick att mosa ner i mina befintliga små lådor.


Inser att jag behöver fler jiggar, för nästa fiskemål är att putsa till mitt gös-PB! :) Ja fast det får vänta tills det är skönt att vara ute och fiska igen. Ge mig sol och värme tack!

Inga kommentarer: