tisdag 25 februari 2014

Var är snön?

Efter att ha bott hemifrån under 14 vintrar tyckte jag nu att det var dags att flytta med mina vinterleksaker. Skridskorna har visserligen bott hos mig ett bra tag, men nu var det även dags för min snowracer, mina stjärtlappar och mina trickskidor att få bo i mitt förråd. Det är i alla fall lite mer troligt att de blir använda om jag har dom där jag bor :)

Ja och det såg lovande ut. Det var massa snö när jag var och hämtade grejerna, men sen.. Det försvann... Regn... Blåst... Värme...

Ja och idag såg det ut så här i Karlstad! Vår!? Vad fasen! :(


Jag skulle ju åka snowracer! Så kommer det vide... Det har ju inte hunnit vara vinter än!

Buuhuuu...

Men men, det kommer nog ordentligt med snö minst en gång till... Hoppas jag i alla fall :)

Inga kommentarer: