lördag 22 februari 2014

Trailer

Jag gör inte så där fasligt mycket om dagarna nu. Jag jobbar och kollar OS. Det är liksom det som hinns med/prioriteras, därav de glesa inläggen. Men oroa er inte, det är mycket på gång! :)

Jag filar på min egna OS-krönika!


Hoppas att den ska bli klar imorgon... Just nu finns den bara i mitt huvud...

Nästa helg åker jag med FBK upp till Ö-vik.


Det ska bli en rolig grej att få uppleva! Får se om Oliver får jubla igen :)

Helgen efter är det spelhelg här i Karlstad :) Emmelie vill oss tydligen illa denna helg, för detta spel ska med...


Själv klurar jag på en ny variant av Bamsespelet...


Spännande... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä vad då vill er illa... Du får låta bli att vara sist att reagera bara (det var väl det vi skulle ha Elis till) :p Plus att jag tar ju med mig kakor till kakmonstret, det borde väl räknas om något ;)
//Emmelie

Ass sa...

Okej, kakor är en bra tröst :)