fredag 14 februari 2014

OS-studio

En fördel med att vara sjuk under OS är ju att man kan följa tävlingarna utan större problem. Ja om man håller sig vaken och orkar se den "ljusa" skärmen är klart...

Men nu är jag ju tillbaka på jobbet. Då är inte inte lika enkelt... Inte ens om man har många skärmar som jag faktiskt har. De använder jag ju faktiskt. Men jag har löst det hela :) Plockade med mig sovrums-tv:n och kopplade in en laptop. Då kunde jag spela upp OS-sändningarna med hjälp av viaplay så att jag och Tobias kan kolla ihop på kontoret :) Perfekt!


Eller ja... Inte helt perfekt, för bilden hackar lite och det är osynk med ljudet... Men det blir ju främst att man lyssnar (jag sköter faktiskt mitt jobb också :) ) så det gör inte så mycket. Gött att kunna kolla upp när man hör att det är extra spännande.

Har dock ingen koll på dagarna längre efter min sjukdom. Idag, efter min andra dag på jobbet denna vecka, kunde jag inte förstå varför Robin var på lagfest - PÅ EN TISDAG!

Kanske dags att gå och lägga sig...

Inga kommentarer: