torsdag 20 februari 2014

Tärningarna bestämmer!

Eftersom jag har för dålig fantasi för att komma på något vettigt blogginlägg så låter jag istället tärningarna bestämma. Jag slår 5 tärningar, räknar ihop summan och summan bestämmer sedan vilken mapp i mitt bildarkiv jag ska gå in i. Så där fortsätter jag tills jag kommer fram till en bild. Denna bild får jag dela med mig av här!

Sen så fortsätter jag tills jag har tröttnat eller inlägget känns tillräckligt långt. Vem vet! Kanske det kan bli kul?!?

Simhopp utfört av Mimmi och Mikaela i Harge 2008


Åhhh, sommar! Ge mig! Alltså, jag gillar vinter -när det är snö. Men grått och bara kallt och trist eller slask...  Njej, jag är så trött på att frysa! Fast ja, det ser onekligen ganska kallt ut på den här bilden också faktiskt... :)

Sconesbak med Marie 2013


Jaha, nu blev jag hungrig! Fasen, det var riktigt gott med chokladscones. Saknar Marie förövrigt! Vad skulle hon flytta till Jönköping för? Ja och varför envisas hon med att komma tillbaka till stan när jag inte är här? :(

Födelsedagspresent 2012


Snart spelhelg! :D Denna gång är det här i Karlstad. Jag längtar! Undrar om jag ska uppfinna något "nytt" spel tills dess... Svårt att toppa succéerna Kir-bingo och Sänka dig dock!

NGGW i Stockholm 2011


Något annat det snart är dags för igen är NGGW! I maj "återuppstår" traditionen för sin sista etapp: Göteborg. Spännande! Undrar vad Göteborgarna planerar åt oss övriga svenska tjejer på jobbet...

Grillfest hos Jocke 2006


Den där legendariska festen när Kiffe sprängde grillen och Larsson halsade en ketchupflaska... Ingen som kommer glömma den kvällen :) Visst är han tjusig i sin bandana förövrigt? Ja och Palle... Hon är bara Palle :)

Kolmården 2012


Det här bilden från när jag och Jocke gick ensamma på Kolmården blir tjusig att avsluta med :)

Ha en svinkul helg och glöm inte att heja ordentligt på Sverige i de sista grenarna på OS. Det är inget fel i att hjälpa idrottarna lite... Som att staka åt skidåkarna eller plocka fram en klubba och skjuta lite framför hockeyn... Ni tror väl inte Lidström skulle skjutit så där bra utan mig?! ;)

Ja och sist, men kanske viktigast: Rösta på Alcazar på lördag! ;)

Inga kommentarer: