torsdag 6 februari 2014

Snabbresume

Under tiden som jag rapporterat om London har det inte hänt så där fasligt mycket. Det har varit vardag, mycket vardag... Men lite saker har jag i alla fall haft för mig så det blir några bilder från de senaste veckorna :)

Bob Winston är med till jobbet en del och han har en minst sagt märklig sovstil...


Elis bjöd på fika en dag och skojade till det i upplägget :)


Har tagit det fasligt lugn på fritiden. Vilat mig i form inför alla roliga saker som väntar nu framöver :)


Kanske inte kan vila sig i form hur länge som helst, så jag ska skärpa mig... På måndag...


Har varit till frisören och blivit blond igen :)


Jag har varit avundsjuk på folk som är ute och reser, men insett att det faktiskt finns vackra(?) vattenfall och grönska här i Karlstad också :P


Köpt Elis ett skrivbord så att han inte längre behöver sitta på golvet och gjuta jiggar :)


Så här ser de ut, hans MOSbait:


Nu finns även MOSbait jr:


Jag har dessutom stöttat hjärnforskning och fått en snygg mössa som tack för det.


Det blev visst en del i alla fall... 

1 kommentar:

TJoxen sa...

Lite tråkig färg på hundens jigg