onsdag 5 februari 2014

London, Del 17 - Hemresan

En fördel med att jag hade råkat boka buss istället för tåg var att jag fick se en skymt av OS-arenan på väg till flyget :)


Flyget gick relativt tidigt så det blev inget turistande den sista dagen i London.


Det såg inte direkt ut som december, inte som jag tänker mig det i alla fall.


Up, up and away!


Säsongens första snö mötte oss när vi kom till Moss. Det såg mer ut som december med andra ord :)


Det var med andra ord inte överdrivet kul väglag hemöver, i alla fall inte på de norska vägarna. Tog en paus i Töcksfors för att spana in de nya butikerna som öppnat relativt nyligen.


Där fanns det granar med pynt som man kunde spegla sig i :) Kul jul!


Köpte mig en läsk och en mat :P


Anlände faktiskt utanför hos Tobbe i Karlstad på minuten enligt den tidsplan som jag hade satt upp innan resan :D Jag kanske borde bli reseledare!?

Gött att ligga i soffan igen med kurrande katt i knät :)


Hanne som hade varit kattvakt rapporterade att allt hade gått bra, förutom att en tomte hade bajsat i vårt kylskåp :S


Typiskt... ;)

Inga kommentarer: