söndag 9 februari 2014

Sjukstuga

Förlåt mig Mimmi! Jag vet att du otåligt väntar på en rapport från förra helgens kalas för Jocke som fyllt 30 år. Dock så har denna hink varit min vän de senaste dagarna så jag har inte orkat... Du får hålla ut lite till så kommer det snart underhållande inlägg igen :)


Var iväg på kickoff med jobbet i veckan och efter det är det många som blivit ordentligt dåliga. Nu har jag även smittat Elis så vi är två nerbäddade i soffan nu :S

Fast någon som gillar det är ju Esse :) Sällskap hela tiden! Vilken lyx :)

6 kommentarer:

Tjoxen sa...

Har han en egen hink eller spyr han i din? Låter riktigt ruttet och du verkar ha varit dålig flera dagar? Det brukar ju gå över efter en dag.. :/

Ass sa...

Hehe, båda har hållit sig till toaletten faktiskt. Hinken har mer varit med som säkerhet :)

Jag kräks inte längre men har hög feber fortfarande :S

TJoxen sa...

Då kan det ju inte vara vinterkräksjukan utan något ni ätit snarare, fast då borde det inte smitta. Låter hemskt iaf :( Jag har fobi mot att kräkas.

Ass sa...

Varför skulle det inte kunna vara vinterkräksjukan? Kräkas en dag och feber några -det är väl ganska normalt?

Det har dessutom smittat som sagt, så det är inget som har ätits som är orsaken.

Michelle sa...

Det är inte bara Mimmi som väntar, hon ska inte få tro att hon kan ta all cred! =D
Jag tycker inte om att vänta...

Ass sa...

Förbryt mig! Hon var den enda som varit på och tjatat på mig redan i alla fall :)

Jag ska försöka att ni inte ska behöva vänta så länge till :)