tisdag 18 februari 2014

Kalle Ankas Pocket

Nu när disneydvdsamlingen är komplett får jag ta och försöka fylla nästa samling:
Kalle Ankas Pocket :)

Jag har nästintill alla... Dock är inte alla med på bilden, för jag verkar inte ha fått med mig alla från Hjortkvarn :S Om jag har räknat rätt så har jag nu 407 av 424 stycken :) Ja sen har jag ju även ett gäng specialpockets, julböcker och några övriga pockets.


Men i alla fall, nu undrar jag: 
Har du några gamla pocketar hemma som "ligger och skräpar"? 
Du kanske kan ta en titt i alla fall? 
Jag saknar dessa nummer: 
9, 50, 52, 54, 55, 57, 58, 59, 61, 62, 65, 66, 69, 70, 71, 75, 77
Vore oerhört tacksam om jag kunde få tag i dessa! :)

4 kommentarer:

Maritta H sa...

jag brukar ju gå på loppisar, så jag kan kolla där :)

Ass sa...

Tack, det vore himla snällt! :)

TJoxen sa...

Skulle tippa på att jag har 9an hemma i norrland.

Ass sa...

Åh, kan du inte kolla upp det? :) 9an verkar vara svår att få tag på :S