torsdag 27 februari 2014

Bonus

Det gick bra för jobbet förra året. Hurra! Så det blir bonus i år. Hurra!

Min första tanke var: Rätt in på huskontot!


Men sen började jag tänka... Det är ju trots allt en bonus... Då borde jag ju faktiskt unna mig något mer speciellt som jag kanske inte helt hade tänkt mig, i alla fall inte just nu... Men vad?

Andra tanken var: In på resekontot!
Men vart vill jag resa? Är ju roligare att spara till något om man vet vart man ska... Sol vill jag ha i alla fall och någon "sevärdhet/upplevelse"... Safari+Solsemester? Har ni några förslag?


Sen vandrade tankarna till att köpa ett nytt objektiv till kameran... Det skulle jag ju faktiskt ha mycket användning av och skulle göra det ännu roligare att fota.


Ja, det ligger nog bra till... Ja inte det på bilden då, det har jag inte råd med :S

Fast något som jag verkligen skulle behöva köpa är en ny säng... Men hur kul är det att köpa? :S Om jag inte köper en sån här vill säga! Det vore kul :D


Klurigt...

Inga kommentarer: