lördag 12 oktober 2013

Stolpjakt - Runda 19

Tanken var att jag idag skulle plocka en hel drös med Friska Karlstad-kontroller, men så råkade det vara så att en katt låg på mig imorse och kurrade så jag kom inte ur sängen alls så tidigt som jag hade tänkt... Dessutom gick jag fasligt fel till en kontroll och var på helt fel ställe i skogen och letade :S Lite pinsamt, och alltför lång tid tog det. Skavsår fick jag också... Men men, några skavsårsplåster så får jag köra mer igen imorgon!

Jag slapp i alla fall vattenfläckar på sätet idag. Har nämligen kommit på lösningen för att slippa detta! :) Slug!


Fasligt fint väder ute idag i alla fall!


Blev mycket klättrande bland stenar och branter.


Systemkameran var med idag, något som är bra när man hittar sådana här kontroller. Då behöver man inte gå ner för att se koden -man kan bara zooma! :) Slug var det ja! :P


Det var många fler än jag ute i finvädret.



Ute i skogen hittade jag en glad padda :D


Han är visserligen enögd... Men ändå! Ni ser den väl också?!

Runda 19
Kontroller: 8
Tid: 2 timmar 50 minuter
Avstånd: 11,7 km

Totalt
Kontroller: 203
Tid: 37 timmar 53 minuter
Avstånd: 159,3 km
Rundor: 19

Inga kommentarer: