måndag 14 oktober 2013

Mot Ö-vik

Besviken efter helgens förlust mot MoDo var jag sugen på revansch. Så sugen att jag bokade en resa upp till Örnsköldsvik för att stötta laget på bortaplan. De har nämligen fixat så att man kan flyga upp med laget och gå på matchen för en relativt billig peng. Bra initiativ! :)


Dock är det först i Mars... Jag gillar ju inte att vänta... Men men, bättre vänta än att inte få åka alls! Det ska oavsett bli skoj att åka :) Lyckades dessutom lura med mig Micke :) Han var så där svår som jag brukar vara när det gäller roliga saker:
-Ska du med?
-Ja!
Då går det snabbt och man slipper vänta på svar i evigheters evigheter. Gillar sådana personer :)

2 kommentarer:

Tjoxen sa...

Packa kameltrosorna, du kommer att få veta vad riktig vinter är.

Ass sa...

Det är ju i Mars, då är det ju nästan vår :)