torsdag 3 oktober 2013

Planeringsmöte - London

Alla dessa Londonresenärer den senaste tiden har fått mig sjukt sugen på att åka till London igen. Idag genererade dessa tankar ett planeringsmöte inför en resa. Planen nu är att åka i december och spana in julskyltningar med mera. Fota vill jag också göra och få bättre bilder än vad jag har sen jag bodde där. Det var på den tiden man fotade med filmrulle i kameran...


Vad får jag inte missa? Vilken musikal ska jag gå på? Var ska jag bo? Tips mottages gärna :)

Som sällskap på resan tänkte jag ha med mig Tobbe, Marie och Elis men även Winston var med på mötet. Söt va? :)


Lika som bär?


Detta ska visst vara Harry Potters husalf Dobby eller något sånt.. Information till er som precis som jag inte heller har sett filmerna...

Men Winston kan vara ganska söt också :) Som när han väntar på att få äta godis...


Eller har en pinne...


Länge sen det var riktiga egobilder i bloggen? Då är det dags igen! :)

Här försöker jag förtvivlat slå koden till Tobias som jag lovat att aldrig glömma... Den fungerade inte... Visste att detta skulle jag få höra länge...


De hade dock bytt i veckan så jag hade turligt nog inte glömt den och slipper höra om hur gammal och glömsk jag blivit :)

Blue eyes...


Yellow eyes...


Ja den sista var inte på mig då utan på en katt som gillar att nosa på fönsterrutan... Undrar när mamma kommer och putsar mina fönster igen...  :P

Nu: Mot sängen och drömma om London...

Inga kommentarer: