tisdag 15 oktober 2013

Sally och Sacco

Elis pappa har skaffat sig kattungar. Undrar om kattungar kan vara fula?! Alltså bebisar kan ju vara fula (även fast inte föräldrarna ser det), men jag har nog aldrig sett en kattunge som varit ful/osöt... Ja och denna gången var såklart ingen undantag!

Jag misstänker dock att han har fått någon slags korsning mellan katter och surikater...


Annars sover de väl inte så där? Eller håller på och står på bakbenen och spanar?


De hade haft besök av barn under dagen som hade tröttat ut dom. Saccos sovstil påminner (tyvärr) lite om min :S


Fast så här kan jag faktiskt inte sova... Skapligt trött om man somnar om mitt i en gäspning/sträckning...


Sally var lite piggare och orkade hålla ögonen öppna.


Sacco tryckte ner huvudet mellan mina knän och jag såg direkt vem han var lik! Ser ni?


Enklare om man vänder på bilden. Nu ser ni väl?


Ja precis! Darth Vader! :)

2 kommentarer:

Maritta H sa...

ohh... så söta de är. Vi har en katt (Bull) han är rödvit och 8 år gammal, han ligger fortfarande, någon gång då o då, på rygg med helt utsträckta ben o svansen mellan benen. :)

Ass sa...

Hehe, de har en förmåga att kunna sova lite hursom :)