tisdag 1 oktober 2013

Kusin med värk

Blir frustrerad när jag ser det här programmet, Arga Doktorn, där min kusin Patrik är med. Sjukvården är bra besvärlig ibland. Det är inte lätt att vara sjuk... Som jag sagt tidigare: Man måste vara frisk för att orka vara sjuk och få den vård man behöver och den ersättning man har rätt till. 

Så frustrerande att gå med värk så många år utan att få något svar och att det inte händer något ens när man har fått en diagnos efter 20 år...

Om man ska se något kul i det hela är det ju att se släkten :) "Bonne" med kepa och snus :) Ja och så farbror Sven, som ser ut som att han gnuggat en ballong på huvudet innan :D


Där är den där klockan som jag var så "rädd" för när jag var liten... Sven skulle nämligen alltid jävlas och bråka med oss barn... Då tyckte jag att han såg så hård och läskig ut med sin kedja som klockarmband...

Nu var det ju med glimten i ögat han utförde sattyg, men ändå har den där klockan etsat sig kvar i minnet... Lustigt :)

Inga kommentarer: