onsdag 2 oktober 2013

Hej framtiden

Mycket skratt ikväll :) Det var visserligen väntat, det var ju ändå stand up jag skulle på, men trodde inte att det skulle börja redan på eftermiddagen. Då trillade det nämligen in ett mail från Jesper (vars stand up-show jag skulle på) angående tiden för föreställning. Nu var ju inte det i sig så himla skoj då, men just det att mailet var adresserat till bengt.alsterlind@tjipp.se, det tyckte i alla fall jag var skoj :)


Jag är kanske lättroad...

Hej framtiden!


Jag och Elis var snabba in i rockbaren på nöjes och fick sitta skönt i soffan istället för på de osköna stolarna. Öl fanns det också.


Var det bra då? Oja :D Skrattade massor :) Jag förstår att folk tror att han röker på...


Han spårar hela tiden (planerat) iväg från ämnet, och det är nog det som är det bästa :) Roligt som sagt, så dagens tips: gå och titta om han kommer till din stad! Linköping 3/10 och Örebro 17/10 bland annat...

Inga kommentarer: