lördag 17 april 2010

Tärning och modeblogg

I helgen låter jag tärningen bestämma! Väljer ut 6 alternativ med saker jag ska göra -kastar tärningen och sen får jag se vad jag gör :)

Tärningen började riktigt tråkigt igår:

1 -Plocka in tvätten
2 -Åka till Lina
3 -Tvinga Lina att komma hit
4 -Gå ut och gå
5 -Klä av mig naken
6 -Kolla tecknad film

Åhh, typiskt... Jag som gillar att skjuta upp sådana saker... Men men, det gick ju snabbt så jag fick kasta igen:

1 -Klä ut mig som sanslöst galen indian och partaja under stjärnorna. Skadar ju aldrig att värma upp inför imorgon!
2 -Ta på mig min onepiece, bädda ner mig i soffan och inte lämna den förens sängen kallar, alternativt tillbringa hela natten i den om jag inte orkar gå och lägga mig...
3 -Testa mina sociala egenskaper och tvinga någon att umgås med mig. Lina ligger illa till!
4 -Fortsätta jobba på beach 2015. Uff, hoppas inte på denna! :S
5 -Ta av mig byxorna, ta på mig solglasögonen och dansa runt i huset som Tom Cruise. Nu när jag ändå har skjorta på mig tänkte jag...
6 -Packa väskan och katten och dra till Sverige!

Jaha... Kul fredagkväll... Jag tog dock och kombinerade backträning med ett besök hos Lina där jag krossade henne i barn-geni och skitgubbe ;)

Väl hemma var jag redo för nya saker, men tråktärningen ville annorlunda:

1 -Gå och duscha
2 -Gå och lägga mig
3 -Se en film
4 -Vara vaken hela natten
5 -Gå ut på krogen
6 -Snusksurfa

Idag hoppades jag på en roligare tärning och hjälpte den kanske lite lite på traven:

1 -Fixa present, köpa nya converse, träna
2 -Fixa present, köpa nya converse
3 -Fixa present, köpa nya converse, äta glass
4 -Fixa present, köpa nya converse, köpa ny roligare tärning
5 -Fixa present och sen åka hem och sura utan converse
6 -Låta Lina fixa presenten, köpa nya converse

Nu är jag säker på att tärningen har något emot tjockisar... Men jag fick i alla fall ett par nya skor :) Det var ju "tur" :P

Nytt år, ny färg!

Vad ska hända nu?!?

5 kommentarer:

tteessssaa sa...

Vad kostar ett par converse i norge och vilken butik köpte du dom i?
Har tänkt köpa ett par då dom är som sköna.
Snygg färg på dina.
Kram

Ass sa...

600 pengar uppe på nordbyn i skoaffären direkt in till vänster. Köp bara :)

Sandra sa...

Slumpen är bäst!!!

Anonym sa...

Vem bryr sig om vad de kostar? :D :D /Lina

Ass sa...

Helt rätt!!! -Både Sandra och Lina :P