fredag 16 april 2010

Skjorta med mera

Till att börja med:

Vi har ingen direkt dresscode på jobbet -och skönt är det! :) Men det händer ändå ibland att jag klär mig i skjorta för att vara "fin". MEN varje gång möts jag av någon kommentar:

"Va, ska du på jobbintervju eller?"

"Ska du på dejt ikväll eller?"

"Värst var du var uppklädd då!"

"Beklagar, vems begravning ska du på?"

Dagens kommentar blev:

"Har du pyntat dig idag?"

Så nu har jag tänkt lite... Klär jag mig verkligen så dräggigt i vanliga fall att det blir en så stor chock när jag kommer uppklädd?!? :S Hmm... Eller är det kanske den generella klädseln som är trashig? Hmm... Tror mest på den sista :P

I alla fall:

Fått beviljad semester nu! :D Hurra!!! Massa ledigt blir det!
7 dagar runt midsommar
4 veckor i Juli-Augusti
2 bonus dagar i slutet av Augusti
:D Ska det aldrig bli sommar?!?

Annars då:

Lust att göra något crazy i helgen... Men vet inte vad... Förslag?

"och bilen går bra då?"
Nja... Men jag jobbar på det :)

Anmält oss till sommerbandyn i år igen och bloggen ska väl snart vakna till liv igen. Ska bara få lite inspiration :)

Förövrigt:

Småslumrade nyss i soffan och hörde några mail trilla in. Tänkte: Jaha, undrar vad som nu har hänt på facebook (för det är typ bara sådana mail jag får)? Har jag kommenterat Emils status eller?
Men nejdå :) Jag hade ju fått flera kommentarer i bloggen! Hurra igen!!! Kommentera mera!!! :D

1 kommentar:

Emil Westergren sa...

HAHAHA :P ;ppPpPpPpPppp