söndag 25 april 2010

Fylletänk

Snubblade över en lista med saker som man tänker när man är berusad -och nog känner man igen sig...

Jag är inte sååå full, såklart jag kan dricka lite till!
Ska vi inte ha en liten grogg till innan vi går ut!?
Sen: Ska vi inte ha en grogg till innan de stänger!?

Herregud, jag är så het!!!
Fast jag tycker nog mer att jag är roligast i världen och tror att alla andra också tycker det... Ja och alla vill väl prata med mig och höra mig?!?

Jag kan dansa alla danser, let's try salsa!
Här märker jag dock ganska snabbt att så inte är fallet då mina dubbla vänsterfötter ställer till det för mig...

DJ:n behöver mig och mina musiktips!
Vaddå, alla älskar väl Leila K?!? ;)

Jag sjunger skitbra och kan alla texter... perfekt!
Aaaaaafrica!!! Vaddå freak out?!? ;)

Tequila? Vilken bra idé!
JA! Fast ibland är den slut på krogen... Förstår inte varför... Förstår du Jocke? :D Det lustiga var att andra drack det senare... Vi blev väl inte.. Näää?!? Nekade... Nej :D

Jag ska bara vila lite...
Denna undviker jag genom att dricka redbull! Eller burn... Eller pure rush... Eller battery... Eller powerking... Eller... :D

Det är för tidigt att gå hem nu - vem fixar en efterfest?
Det brukar ju dock sluta med att jag står och spelar tv-spel mot mig själv när de andra sover pga att de inte löst den förra punkten på samma sätt som jag har :P

Han/hon skulle älska ett sms nu!
Det är i utkorgen man hittar herr Ågren... Usch!

Det är inte långt, jag går!
Har inte så mycket emot promenaden -men jag brukar få skäll efteråt... Det är tydligen inte sunt att vara tjej och gå själv hem :S

Golvet ser skönt ut, jag ska lägga mig på det...
Har slutat klättra upp och lägga mig på bord som har utemöbels-sittdynor på sig :P Också det pga redbullen tror jag...

Vem som helst kommer bli skitkåt på mig om jag dansar som en porrstjärna!
Uff uff uff :S Whyyyyy?!? Blev fångad på video en gång... Det var inget jag kan tänka mig att någon kan bli sugen på :S Jag vill aldrig mer ens se det!

Om jag inte får den där kebaben, så kommer jag dö!
Men faktiskt... Dagen efter kan det i alla fall kännas som man har dött lite... Fyllemat kan hjälpa!