söndag 18 april 2010

Överlevnad

Det är hårt att följa tärningen! Igår var det dags för fest och jag skulle kolla vilken status jag skulle sikta in mig på:

1 -"Lite smått salongs jag går hem tidigt"-berusad
2 -"Jag lullar runt i en lätt dimma och smilar hela kvällen"-berusad
3 -"Jag rumlar runt och härjar och skickar sms jag kommer ångra imorgon"-berusad
4 -"Jag dansar"-berusad
5 -"Jag kommer hem och kastar av mig kläderna hela vägen från dörren till sängen"-berusad
6 -"Vika kläderna i hög för att försöka lura sig själv att hon inte alls är dragen"-berusad

Uff... Den är en av de jobbigaste... Men jag passade även på och köra nummer 3 och 4 när jag ändå var igång...

Lite bilder från kvällen:

Lina var på riktigt bra humör och ville gärna vara med på bild :)

Jag var på riktigt bra humör och ville gärna vara med på bild :P

Efter att idag ha plockat upp kläder över hela huset var det dags att se vad jag skulle göra idag:

1 -Ligga i sängen hela dagen
2 -Ligga i 2-sits soffan hela dagen
3 -Ligga i 3-sits soffan hela dagen
4 -Göra absolut inget mer än att kolla tv
5 -Ta reda på vad som hände igår
6 -Träna

Vill jag verkligen veta?!? :P

Jag vet i alla fall att jag gjorde en Lisa och "tappade bort" plånboken! Den var ingenstans!!! Kollade höger byxfika, vänster jackficka, höger jackficka om och om igen... Ingen idé att kolla vänster byxficka... Där har jag ju ändå aldrig något :D Haha...

Sen vet jag att vi var på det där stället på fem bokstäver... Som börjar på G... Ja, och slutar på Y... Ja! Ni vet: Cuba :D

Nu är det dags att försöka överleva dagen:

Skål då!

Inga kommentarer: