söndag 11 april 2010

Enkät

Då min laptop har fått för sig att inte vilja samarbeta med mig just nu så sitter jag nu på min gamla stationära dator -med betoning på gamla... Tröööög... Seeeeegt... Men i alla fall: För att slippa tvätta och göra andra saker jag borde fick jag för mig att rensa och kolla igenom denna burk och hittar allt möjligt kul. Allt från gamla icqkonversationer, spelarpresentationer, matchstatistik till skolarbeten.

Bland det sista hittade jag en enkät skriven inför b-uppsatsen:

------------
030228
Linköpings Universitet
Matematiska institutionen
Statistikprogrammet

Hej!

Vi är ett gäng glada studenter som ska skriva en uppsats. Syftet med undersökningen är oklart, men vi räknar med att få den godkänd ändå. Vi skulle nu vilja be dig att så samvetsgrant som möjligt fylla i nedanstående enkät. Om du inte anser dig ha tid så kan du väl åtminstone fylla i på måfå, för att på så sätt minska bortfallet i undersökningen.

Alla svar kommer att behandlas konfidentiellt, åtminstone till en början. Dock kan en korrekt ifylld enkät medföra att du kommer få ett antal finfina reklamerbjudanden på posten. Det är ingen idé att vänta med att svara, vi har ändå inte råd att fjäska med biobiljetter eller liknande.
Om du av någon anledning inte skulle ha fått det här brevet ber vi dig att antingen bortse från allt ovanstående, eller alternativt höra av dig till oss för att få en kopia utskickad. Let’s go!

1. Är Du läs- och skrivkunnig?

Ja Nej Förstår inte frågan

2. Har Du läst en kurs vid Linköpings Universitetet?
Markera rätt svar med ett streck och gå sedan vidare till en annan fråga.

Ja  Nej

3. Varför valde Du att läsa just den här kursen?
Svara med ett eller flera alternativ, dock ej för många.

Varför inte? CSN krävde det För att jag ville

4. Gick det bra?

Ganska Hyfsat

5. Upplevde Du att du hamnat på fel kurs?
Om ja, gå vidare till fråga 6.

Nja Jovisst

6. Tittade Du för mycket på TV under kursens gång så att det påverkade ditt studieresultat åt något håll, och i så fall, uppfattade du kursen som svårbegriplig?

2-3 timmar per dag Kurs förekom ej

7. Vilket eller vilka två ämnen uppfattar Du som intressanta eller ej?
Markera önskat svarsalternativ med ett kryss eller rangordna dem i en fallande skala.

Matematik Ekonomi Annat, nämligen Beteendevetenskap

8. Hur uppfattar Du föreläsningar i allmänhet?

Bra Roliga Svåra, men ganska kul ändå Lagom

9. Räcker superlativen till när Du ska beskriva din/dina lärare?

Ja Inte alls

10. Om kursen examinerades med en skriftlig tentamen, var det i så fall huvudsakligen positivt (alt. Negativt)?

Absolut Ingen skriftlig tentamen gavs

11. Manchester United-Arsenal

1 X 2

12. Upplevde Du kurslitteraturen som svårbegriplig?
Om ingen litteratur förekom, hoppa tillbaks till fråga 3.

 Den var skit
Nej, Lejonparten av litteraturen var adekvat och intressant, dock kan jag inte undgå att förvånas över författarens uppenbara negligerande av Lockes åsikter angående klassifikationen av sammansatta idéer och deras objekt. För övrigt anser jag att den brittiska empirismen borde ha fått en tydligare och mer framskjuten roll genom hela kursen.

13. Har Du verkligen svarat ärligt på någon/de flesta av frågorna?
Speciellt fråga 4-7.

Troligen

Tack för din medverkan!
------------

Den fick tyvärr inte godkänt... Dock väldigt kul att se lärarens min när han läste igenom detta -ja för självklart lämnade vi ju in den :D

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Verkligen seriös student du var!

Anonym sa...

haha klockrent. Har själv skickat ut missivbrev nu men det var lite mer seriöst =p /Palle

Ass sa...

Du skulle sagt till så hade jag kunnat hjälpa till ;)

Rhöös sa...

HAHAHAHA så jäkla bra!!!