tisdag 13 april 2010

Dagens

Höjdpunkt: Innebandyträningen
Det trodde ni inte va? Men faktiskt... Plojspel 3 mot 3 -okej, inte det roligaste plojspelet jag har varit med om, men jag har inte så roligt om dagarna :P så det får räknas som höjdpunkt ;)

Nej jag vet, ingen ny låt den här gången heller -men hyffsat ny i alla fall :) Inte alls vad jag brukar lyssna på heller... Men fastnade för den av någon anledning :)

Tips: Ha alltid fräscht i diskhon!
Så slipper du koka ny pasta om du råkar tappa locket när du ska hälla av vattnet... :S

Hiss: Inbjudningar till festligheter och resor
Det är mycket på gång nu -I like it! Men hur ska jag hinna med allt?

Diss: Dramadrottningar
Jag orkar bara inte med det!

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Eller så har du det lite småstökigt men löser det genom att använda ett durkslag :)

Ass sa...

Önskar jag kunde skylla på att det var jobbigt att diska, men jag har ju diskmaskin... Hmm... Varför använder jag det inte? :D