tisdag 27 april 2010

Krise!!!

Fasen så gött det är att bli riktigt svettig!!!


Okej, jag blev inte riktigt så här svettig idag, men det var inte långt ifrån!

Min träning börjar ge resultat nu: Jag har tränat så mycket att jag fått skavsår :P

Dessutom fick C känna på mina muskler när han sprang in i mig utan framgång ;) "Du var hård" Nej men faktiskt: Det blir bara pinsamt! Pinsamt för honom -för att han får "brudtorsk". Pinsamt för mig -för jag känner mig som en koloss :S

Men nu är det faktiskt inte det jag har på hjärtat idag -utan den stundande krisen jag har framför mig! Jag är på mitt sista paket leverpastej!!! :S

Två smörgåsar till, sen är det slut... Har ingen Sverigeresa inplanerad än...

Så nu undrar jag: Vem kommer och hälsar på mig i helgen och fyller på mitt förråd?!? ^^

2 kommentarer:

Zäta sa...

C som i Christer? Vad gör han där?!?? ;-)

Ass sa...

Jag blev förvånad själv! :P Trodde bara han fanns i dina fantasier ;)