lördag 24 april 2010

Dagens

Låt:
Quiet Riot - Cum on feel the noize
"Come on, feel the noise
Girls rock your boys
We'll get wild, wild, wild
Wild, wild, wild"

Då vet ni hur min kväll ser ut :)

Fundering:
Varför har alla tjejer långbyxor på gym? Jag förstår det inte! Jag känner mig ganska utanför i mina shorts och jag är säker på att de andra tjejerna kollar på mig och skrattar åt mig bakom min rygg... Men ärligt: Varför? Det blir ju skitvarmt... Sen tycker jag att de borde vara ivägen i vissa övningar...

Tänkte idag att jag i studiesyfte skulle testa långbyxor -men efter den raska promenaden till gymmet var jag redan för varm för att stå ut så jag visade upp mina blåmärksprydda innebandybollsben...

2 kommentarer:

Carrie sa...

jag har alltid långbyxor för att det inte är en slump att jag kallas ludde :p ;)

Ass sa...

Den teorin kan stämma -Jag med minimal benbehåring vågar visa mina ben och alla andra är generade över sina lurviga!? :D