torsdag 22 april 2010

Fredag?!?

Är det säkert att det inte är fredag idag? Jag har sån fredagskänsla i kroppen! Lite så där fnissig, frånvarande, flummig, småglad, förväntansfull, nästan småkär...

Synd att jag kan förstöra känslan genom att konstatera att det fortfarande är torsdag... Eller kolla på min "att-göra-lista" och tänka på allt fix med bilen... Alla pengar som bara försvinner... Inse att jag inte ska till Sverige i helgen...

Nej om jag skulle ta några fredagslåtar och låtsas att det är fredag ändå!? Ja det gör jag! :D

2 kommentarer:

Rhöös sa...

För mig är det som fredag. Jobbade halvdag onsdag, halvdag idag och ledig imorgon :)

Kan det bli bättre?

Inser dock att det här inte får dig att känna dig bättre till mods med att du har en dag kvar...

Ass sa...

Haha, tack :) Nu känns det bättre :P