onsdag 7 april 2010

Stiltje i sänghalmen

Hittade den här artikeln på aftonbladet och tänkte: Nu kan jag äntligen förstå varför det aldrig blir något!

Dålig självkänsla
-Jag är visserligen världens bästa Karlsson men inte alltid jag kommer ihåg det :S
Stress
-Konstanta deadlines hela dagarna på jobbet... Urk! Så jobbet förstör min fritid på flera sätt!?
Depression
-Ja enligt Goldbergs depressionstest är jag gravt deprimerad :-O
Brist på intimitet
-Här ska inte invaderas på min intimzon! Låt mig va! Håll dig på avstånd!
Övervikt
-Bara mamma som inte skulle erkänna att jag är rund :P
Alkohol
-Ja tack! :D Är det inte så man träffar folk?
För lite sömn
-Ska man behöva sova för att få ligga nu också! :-O
Problem i förhållandet
-Problemet kanske är att jag inte har något förhållande? ;)
Att bli förälder
-Ja, jag stör mig som bara den på alla nyblivna föräldrar! Men att det hade med mitt sexliv att göra -det trodde jag inte!
Mediciner
-Borde jag hitta någon som tar mediciner för att vilja ha sex? :S

Man lär sig nya saker varje dag ;)

Inga kommentarer: