måndag 12 april 2010

Anus och bra

Dagen började rätt trist med att min prio1-plan för framtiden blev lagd på is för stunden. Inte kul :S Så nu blir det att komma på en ny plan för att ta mig tillbaka till Sverige! Suck...

På väg hem från jobbet skulle jag kolla lufttrycket i däcken -men då var apparaten borta på macken :-O

Åkte till affären för att panta -men då höll de på att tömma apparaten och jag hade inte tålamod att stå och vänta hur länge som helst (jag stod ett bra tag faktiskt) så det blev inte heller gjort...

Punkt 3 på min "att-göra-efter-jobbet-lista" var att handla bröd -men nejdå, inte fanns det något bröd som jag ville ha i affären... Jag ville ändå inte ha frukost?!?

Då tänkte jag helt ge upp på denna dag och åkte hem utan att ha fått något gjort! Tänkte återigen skjuta upp alla saker jag borde göra hemma och bara sova i soffan hela kvällen.

Väl hemma möttes jag dock av norska deklarationspappren. Här vände dagen :) Trevligt! Fick därmed ork att i alla fall göra lite vettiga saker och bara sova någon timme i soffan :P

Inga kommentarer: