måndag 24 november 2014

Paris - del 11

Sista stoppet vi planerat var Louvren så det var bara att knata vidare!


På väg dit gick vi förbi en kärleksbro, eller vad man ska kalla det.


Full av kärlekshänglås var den i alla fall :)


Nu reste jag ju visserligen med Lisa, men jag kan väl inte påstå att Paris var särskilt romantiskt ändå. Svårt att se romantik i en storstad... Ja det skulle vara om man tycker det är romantiskt med kissdoft då!? Uff, storstad är ingenting för mig. Nästa resa får bli något annat!

Aja, det var ett sidospår, hänglås var det ju! Högvis!


Där någonstans är hon, Mona-Lisa!


Tog de sedvanliga bilderna utanför Louvern, precis som de turister vi var.


Sen var det bara att ställa sig i kö.


Det blev fasligt många köer vi stod i under vår resa, men faktiskt så gick de flesta relativt snabbt. Även hit kan jag tänka mig att det är skönt att åka när det inte är högsäsong. Det var nog med folk för mig som det var nu.

Inga kommentarer: