fredag 28 november 2014

Hundkavalkad

Nu kunde jag inte hålla mig längre, Jag var bara tvungen att ta mig till Hjortkvarn och träffa min systers senaste tillskott till familjen! Möt Molly :)


Helt sjuktligt söt! Ja och ingen behöver väl tveka över att jag har suttit på blocket och sökt efter hundvalpar efter att ha träffat henne...

Jag var medbjuden på Mollys första utflykt ut i skogen med alla de andra hundarna. För att hon skulle orka till målet så blev det bil första biten. Spike såg ut att tycka att det tog alltför lång tid att komma fram.


De äldre hundarna skuttade snabbt uppåt medan Molly fick kämpa lite mer för att bekämpa hindren på vägen. Perfekt fotoläge när de tre stod och väntade på henne. Om det nu inte varit för att Wilma fick för sig att slicka sig runt nosen :P


Behövde såklart ha en familjebild så Mimmi fick i uppdrag att rada upp hundarna.


Trodde det skulle vara mycket svårare att få dom att sitta still samtidigt, men det gick smidigt.


Simba, Wilma, Spike och så Molly framför.


Simba sprang längst av alla under turen.


Spike tog det lugnare :)


Stor och liten.


It's so Fluffy!


Gott med lervatten!


Mimmi och Michelle tog en paus från selfietagandet för att vara med på en av mina bilder istället.


Mimmi och Wilma posar.


Avslutade såklart med en fika!


Vad vore det annars för utflykt?! :)

5 kommentarer:

Camilla sa...

ÅÅÅHAAAAAH!

Ass sa...

Haha :D Lugn nu! :D

Tidningsbudet sa...

Från hundar till fisk - jag kan rekommendera dokumentären Pimplarna från Syrien på SVT Play.

Tidningsbudet sa...

...'pimplare' ska det ju vara.

Ass sa...

Ska skriva upp det på min att-kolla-på-lista! :)