lördag 29 november 2014

Hjortkvarn, Åre & St Anton

Hade en grymt bra helg nu senast. Precis vad jag behövde: Avkoppling och släkthäng. Min släkt är fasen bäst! :)


Ja, det blev ju inte sämre när jag fick vinna i monopol! Men det var ju ganska givet när jag fick kexen :)


Vad är det förövrigt för påhitt att nya versionerna av monopol inte har samma färger? Dåligt... Kexen måste ju vara med!

Har nu rustat mig för vintern med nytt underställ. Ett som faktiskt är snyggt! Trodde knappt sådana fanns :P


Anja Pärson har kommit med en kollektion med underställ för craft och jag tyckte att jag förtjänade ett set i födelsedagspresent. Ni vet: Grattis Astrid önskar Astrid ;)

Undrar vad jag kommer få i julklapp av den där generösa Astrid... :P

Nu kanske ni tänker: Vad fasen har Åre och St Anton med det här att göra?! Jo, byxorna hetter Åre och tröjan St Anton :)

På tal om de ställena: Ni har väl inte missat att vintersporterna dragit igång och därmed också vinterstudion? Enligt ryktet skulle Pops ha tränat upp sig så mycket att man skulle behöva widescreen för att se hans biceps och att det fanns risk att TV:n skulle spricka om man hade platt-tv. 

Kändes därför tryggt att vara hos mor som har tjockis-tv :) 


Kul att det är igång! Ser fram emot längd-VM bland annat. 

Inga kommentarer: