söndag 30 november 2014

Hurra för mig!

Det tog några månader, men nu har det tillslut kommit upp gardiner hemma i vardagsrummet! :)


Snälla syster hjälpte mig att sy upp dom. Eller snarare: Hon gjorde allt! Bortskämd! :)

Har även adventspyntat hemma och fått upp mina nyinköpta snögubbar :)


Så sjukt söta! :)


Ja sen har jag fyllt år också! Fick både frukost och paket på sängen :)


Fick bland annat en blixt till kameran! Nu kan jag ta bättre bilder, framförallt inomhus. Ska bara lära mig den...


Något annat som stod på önskelistan som jag fick var snö :) Okej, det var fasligt lite, men det var ändå snö!


Ja det var mycket från önskelistan som jag fick :) Tack och tack! Fick även en kamerainsats till min Kånken, så nu slipper jag använda axelremsväskan och få sned(are) rygg.


Sist ut bland presenter, något som inte stod på önskelistan, men som jag sneglat på flera gånger: En stormtrooper-lego-väckarklocka :)


Blir spännande att höra hur alarmet låter. Jag förväntar mig: Duuuu-duu-du-duu-du-duuu-du-duu-duuuuu! (star Wars-låten alltså :) )

Inga kommentarer: