lördag 1 mars 2014

Svinslakt

När jag hittade denna Pumbaa-kopia tyckte jag direkt att den borde passa min kontorskompis! Ja inte Tobias då :) Men Bob-Winston borde gilla detta nöffande vårtsvin!


Ja och nog blev han lycklig! Han hade inte ens tid att ta av sig selen, här skulle nöffas! Ja, men det nöffades inte ens i fem minuter :S Då hade det redan gått hål... Det som är så tjockt gummi! :-O


Han tyckte dock den var lika kul ändå, så han fortsatte härja med den! Efter bara en timme så var det stoppning över golvet och trynet var demolerat :S Stackars svin... Han hann inte ens få ett namn :S


Man kan se på Bob-Winstons blick att han inte gillade att jag lånade svinet för fotografering. Han var ju inte klar med den!

Haha, jaja... Den verkar ändå vara uppskattad även fast den inte räckte så länge som jag hade tänkt... :)

Inga kommentarer: