fredag 21 mars 2014

Äntligen hus!

Sist när jag var till tandläkaren tyckte jag att jag var värd en present efteråt. Ni vet "Till Astrid Önskar Astrid" som jag brukar köra med :P Då betalade jag av resterna på mitt billån och Cosby blev bara min :)

Nu har jag varit iväg till tandläkaren igen. Denna gång gjorde det mycket ondare och det var mer blod... Det leder helt logiskt nog till större present!?! :P Så idag köpte jag och Elis hus :D

HURRA!!! Äntligen! :D

I slutet på juli någon gång bär det av till Forshaga :)


Välkomna in!


Här ska det eldas!!!


Här ska det ätas! :P


Köksö!


Här ska Elis laga massa mat!


Här ska det... snarkas!


Elis tycker att vi behöver måla om här... Förstår inte vad han snackar om! Stackars djuren... :S


Här ska Elis tvätta...


Här ska jag basta :) Ja och sen efter några månader använder jag det säkert som förråd istället...


Det gamla garaget blir fiskerum. Ett gigantiskt fiskerum! Hoppas jag kan få lite plats också... Till ett pingisbord! :)


Vi har även plats för gäster i trädkojan :)


Ja och kanske bäst av allt: Jordgubbsland! :P Ska visst finnas äppleträd, bigarråträd, plommonträd, vinbärsbuskar, krusbärsbuske, hallonhäck och fläderbuske också, men det är inte alls lika viktigt ;)

Jag tror det blir bra det här! :D

10 kommentarer:

Camilla sa...

Wow, vilket hus! Stort grattis till er båda.

Tjoxen sa...

Han sa bara att han vill måla om för att inte barnstressa dig!

Anonym sa...

Wow! Jösses! Vilket fantastiskt hus! Kan inte riktigt hantera hur fint det är!

Michelle

Anonym sa...

Super nice hus! Hoppas ni kommer trivas! Grattis till husköpet. Kram nilla

Rogersdottern sa...

Men jäklar vilket fint hus!!! Nu blir jag ju lite avis.. Himla snyggt både ute och inne!! Stort grattis och vilken tur att du gick till tandläkaren så att du fick köpa en en present!!! ;-)

Ass sa...

Tackar :) Nästan så att det kan ha varit värt att gå till tandläkaren :P

Tidningsbudet sa...

Läcker tvättstuga!

Anonym sa...

Wow, vilket hus! Superfint! Stort grattis igen!

Pierre sa...

Bra kök! man kan nog köra "ragga runt-dansen" runt disken. Sen lär man kunna ha ordentliga köttfärser där! (och resten av huset verkar bra det med... grattis och kul att jag kommer komma!

Ass sa...

Köttfärs köttfärs halva dan!!! :D

Sen måste vi ha bastufest också! Det kan bli kul...